Το Balloxy BT είναι μια εποξειδική μαστίχα σχεδιασμένη ειδικά για συντήρηση και επισκευή δεξαμενών έρματος νερού.
Είναι επιφανειακά ανεκτικό, με υψηλή περιεκτικότητα σε στερεά, γεγονός που το καθιστά ιδιαίτερα κατάλληλο για περιοχές όπου η βέλτιστη προετοιμασία της επιφάνειας δεν είναι εφικτή ή επιθυμητή. Το Balloxy BT προσφέρει καλή προστασία σε περιβάλλοντα με υψηλή διαβρωτικότητα, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αστάρι, ενδιάμεση ή τελική επίστρωση σε ατμοσφαιρικά περιβάλλοντα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κατάλληλα προετοιμασμένο ανθρακούχο χάλυβα, γαλβανισμένο χάλυβα, ανοξείδωτο χάλυβα, αλουμίνιο και μια σειρά από παλαιωμένες επιστρώσεις. Το Balloxy BT μπορεί να εφαρμοστεί σε θερμοκρασίες κάτω του μηδενός. Το Balloxy BT είναι εγκεκριμένο σύμφωνα με το IMO PSPC (International Maritime Organization – Performance Standard for Protective Coatings) για WBT (Water Ballast Tanks) και COT (Cargo Oil Tanks).
Βασικά χαρακτηριστικά
- Επιφανειακά ανεκτικό
- Υψηλή περιεκτικότητα σε στερεά
- Εγκεκριμένο σύμφωνα με το IMO PSPC για WBT και COT
Τεχνικές λεπτομέρειες
Τεχνολογία: Εποξειδική μαστίχα (Epoxy mastic)
Υπόστρωμα: Ανθρακούχος χάλυβας, Κράμα αλουμινίου, Επικαλυμμένες επιφάνειες, Γαλβανισμένος χάλυβας, Ανοξείδωτος χάλυβας
- Πιστοποιημένα σύμφωνα με το ψήφισμα ΙΜΟ 215(82) – Δεξαμενές υδάτινου έρματος PSPC
- Πιστοποιημένα σύμφωνα με την απόφαση IMO Res.288(87) – Δεξαμενές αργού πετρελαίου PSPC
Τεχνικά δελτία δεδομένων
Φύλλα δεδομένων ασφαλείας
Οδηγοί εφαρμογής
Σχετικά προϊόντα
-
Jotamastic 90
Το Jotamastic 90 είναι ένα χρωματιζόμενο, ανθεκτικό στην τριβή εποξειδικό αστάρι μαστίχας με αντοχή σε ανεπαρκώς προετοιμασμένες επιφάνειες, σχεδιασμένο για συντήρηση και επισκευή.
-
Jotamastic Smart Pack
Το Jotamastic Smart Pack είναι ένα εποξειδικό αστάρι μαστίχας με αντοχή σε ανεπαρκώς προετοιμασμένες επιφάνειες, σχεδιασμένο για συντήρηση και επισκευή με πινέλο και ρολό.
-
SeaMate M
Το SeaMate M βασίζεται σε ένα παντεταρισμένο σύστημα υδρολυόμενου συνδετικού ακρυλικού σιλυλίου ενός συστατικού, το οποίο παρέχει τόσο εξαιρετική προστασία από ρύπανση όσο και καλή απόδοση γάστρας, με μειωμένο πάχος στρώσης διαρροής. Eπαληθεύσιμη απώλεια ταχύτητας 4,0% σε όλους τους τύπους πλοίων στο παγκόσμιο και παράκτιο εμπόριο.